lørdag den 28. juli 2012

Singlemad på den lette måde

Jeg overrasker mig selv ved at gide lave en form for aftensmad til mig selv hver aften. Det havde jeg slet ikke forudset. Det er heller ikke det store og voldsomme, men de kan dog kategoriseres som aftensmad.:)
I aften stod den på laks med spinat. Laksestykkerne købte jeg til halv pris i går i Kiwi (mht-dato var i går, men jeg smed dem i friseren til i dag), spinaten er den slags, der er nedfrosset i kugler. Jeg dækkede bunden, sådan cirka, med spinatkuglerne, lod dem lige fået 3-4 minutter i mikroovnen, derefter fladede jeg dem så lidt ud, lagde laksen på og dryssede godt (men ikke nok, skal jeg huske næste gang) havsalt på laksen, og så hældte jeg skummetmælk ud over.


Det smagte udmærket, med alm grøn salat til, men må dog gerne være lidt mere krydret næste gang.

- skrevet på min iPad, deraf kvaliteten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar